SFO2 (Oasen)

Velkommen til SFO2 på Rosengårdskolen.

SFO2 - Oasen - er et eftermiddagstilbud til børn som går i 4. klasse, hvor man kan være sammen med sine kammerater på tværs af årgangen.

Rosengårdskolens motto er: ”Vi skaber livsduelige mennesker med solide rødder i trivsel, dannelse og læring”. Det betyder, at vi i SFO2 prioriterer højt, at alle børn trives og har det rart med hinanden. Vi arbejder med en positiv og anerkendende tilgang til børnene, og støtter dem i at være en del af fællesskabet. Derfor har børnene meget selvbestemmelse i Oasen i forhold til aktiviteter, som tilbydes om eftermiddagen. Oasen prøver at skabe et hjemligt miljø, hvor det at være sammen i sociale fællesskaber er omdrejningspunktet.
Vi støtter børnene i af få en god kultur omkring, hvordan vi er sammen, og hvordan vi taler til og med hinanden.

Oasen er stedet hvor ‘det at trives’ er det vigtigste!

Læs mere i folderen herunder og tilmeld dit barn SFO2 her.

SFO2

Shape Created with Sketch.