UUO - Ungdommens Uddannelsesvejledning

På Rosengårdskolen har vi tilknyttet Jørgen B. Jensen (almen) samt Merete Lund (Fønix), som UUO-vejledere. UUO er et samarbejde mellem Assens, Kerteminde, Nordfyns, Nyborg og Odense Kommune, som giver kollektiv vejledning til elever i folkeskolens 7.-10. klasser og individuel vejledning til unge, der er vurderet ikke-uddannelsesparate, samt formidler og koordinerer introduktions- og brobygningsforløb i 8.-10. klasse.

UUO kan vejlede omkring fremtidig uddannelses- og erhvervsvalg, og give et godt overblik over muligheder, styrker og ønsker, så det helt rigtige valg træffes.

Se mere på www.uuo.dk

Skolens UUO-vejledere holder til i Centralrum D, lokale D12 - kontaktinfo ses herunder:

Merete Lund (er som udgangspunkt på Rosengårdskolen på tirsdage, og er tilknyttet Fønix)
merlu@odense.dk

Jørgen B. Jensen (er som udgangspunkt på Rosengårdskolen man- og onsdage, og er tilknyttet almen-skolen)
Mobil: 24 88 56 66
jbj@odense.dk